Photoshot i GBG

 
Hittade inga kängor till mig i Göteborg.. Alla rear ut sommarskor så jag får nog vänta lite till innan jag ger mig ut på jakt igen. Väl i Götet så käkades det buffé, tacos och pizza, snacka om att man rullade fram efter det!
 
Sen följde jag med till ett solarium. Har aldrig i hela mitt liv provat det, inte ens vill jag göra det. Men jag var snäll och följde med som sällskap och det var faktiskt rätt fräscht ändå. Kanske trotsar mina åsikter och skaffar mig en fakebränna också.. Fast skulle inte förvåna mig om det inte ens "funka" på mig. Mina brittiska piggment är hopplösa och behöver massor med träning för att bli brun. Varje sommar går jag runt vitt som ett spöke med småbruna armar..
 
Blev ingen ridning idag då jag missade 17 bussen hem. Istället blev det massor med foton. Kände oss som riktiga turister när vi gick runt med en fet systemkamera och knäppte kort efter kort. Slänger upp lite bilder!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0