Lite smått glad

Igår fick jag reda på att jag ska ha hand om privathästarna på skolan i helgen. Med cassandra är det tre stycken som går inne så det är inte så jobbigt. Fick även reda på att jag fick lite jobbtimmar. Vattna och visitera skolhästarna samt fåren! Inte för det blir så mycket pengar, men blir gött då kassan är tom ett tag framöver. Följde med några vänner som skulle äta pizza igår också, slutade med att man fick en och annan bit. Göttit värre! Sen var tanken att spela brännboll, men fick så ont i huvudet så red ut på cassandra istället. Senare på kvällen blev det lite partaj! Vi treor taggar redan vår student på internatet. Men nu va det så att jag skulle upp tidigt idag och åka i väg på riskettan, så trillade i säng "redan" vid 2. Med liite huvudvärk så taggar jag att lyssna på "don't drink and drive" shit i fyra timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0