Körlektion #7 + #8

 
Idag frågade jag faktiskt om vad min körlärare tycker om min körning, om jag kommer klara mig på mina 10 lektioner. Fick lovande ord om att min körning ser riktig bra ut nu! 
 
Idag så gick vi upp på femmans växel "WOOW"... Körde på 41:an och tränade på att göra höger och vänstersvängar. Det gick kanoners trots att regnet öste ner! Fick även resemål att ta mig till på egen hand utan körlärarens hjälp. Är rätt avkopplande att köra nu även med en lärare bredvid sig. I början var jag så himla nervös vid varje körtillfälle för att jag skulle göra fel, men nu börjar allt han vill jag ska titta och tänka på att sitta!
 
Så nu är det sista dagen imorgon, sedan riskettan i nästa vecka och så får jag se när jag kan boka in mig på en halka. Sen är det nog klappat och klart för uppskrivning och körning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0