Körlektion #10

Regnet verkligen öser ner här hemma så sprang hem från bilskolan. Detta var min sista körlektion och jag kan erkänna att jag faktiskt var nervös. För tänk om jag behöver fler lektioner, tänk så går allt åt helvete! Min inställning gjorde faktiskt att jag försökte göra allt samtidigt. Det var ingen dålig körning precis men kom på mig själv när jag gjorde fel och var så sur och besviken att det inte gick perfekt. Dock kändes det bättre i slutet när min lärare sa att allt kommer med rutin och det är bra att jag faktiskt kommer på mig själv när jag gör mina misstag. Så jag är godkänd på alla momenten och han bokade in mig på halka den 28 i Halmstad. Klarar jag det och pluggar upp mina teorikunskaper så blir nog körkortet mitt i början av september!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0