Jag lever

Tjobaloo!

Ville berätta att jag lever. Min frånvaro har varit pga skolans internet och sedan lite andra problem som uppstått under helgen.. Tänkte lägga upp ett inlägg om veckans träningspass på specialidrotten samt bilder på Cassandra igår, så blev det dock ej som ni kanske märkt..! Men har nu packat väskan och ska återigen till skolan imorgon. Kommer bli en helvetes vecka med plugg, möte, träning av häst och människa samt risktvåan "halkan" på tisdag!

Idag har jag bara tagit det lugnt och laddat upp mitt kaloriintag med glass in för veckans förbränning, haha! Kollade på filmen "Kvarteret Skatan Reser Till Laholm" nyss. Förväntade mig värsta skrattfesten så att säga då jag är helt såld på deras serie, men så blev inte riktigt fallet..

Avslutar inlägget med att ge min helt otroligt underbara vän Mikko en stor jävla kram. En sann vän som jag är otroligt glad för att ha i mitt liv.

*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0