Hard work work

Ridit Cassandra ikväll. Gick helt ok, har verkligen mycket jobb framför mig! Arbetade mycket med skritten idag och gudars va protester det blev! Det är inte lätt när det är svårt, eller vad säger man? Men vi ligger på samma stadie jag och hon. Jag och Cassandra, jag med specialidrott efter en lång motionsfri sommar och hon med en sommar full av bete och nu i hård träning! Men jag vet hur jag ska tas med tjuriga ston. Med mycket fjäsk, arbete i skritt, intervallträning och sidförande arbete kommer hon lossna och hon kommer bli en fin lite pärla igen and are back on track med hoppningen!

Lägger upp en bild på en stakars rått baby som såg ut att må jättedåligt ute på logen.. Orkade inte ens bry sig om flugan som sitter under ögat.. Den sprang iväg efter en stund men det var inte på stadiga ben.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0