Fullt upp!!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Idrott med hela klassen så körde vi brännboll, sen ridlektion. På ridlektionen red jag Ådi. Vi red över bommar och avslutade med att hoppa några språng. Har bara ridit kavaletti och något enstaka små hinder. Men gudars va fin han var! När han kom igång med bakkärran och hindret blev lite högre så jävlar va han hoppa! Kom upp fint, bjöd som tusan och bralla för han tyckte de var så kul. Positivt överraskad må jag säga!!

Efter ridlektionen så satte jag mig upp på nästa häst, Cassandra. Vi skulle rida ut men blev så taggad på att rida ordentligt så vi tog en sväng i ridhuset. Red utan stigbyglar och tusan va fint hon gick!! Blev så stolt över henne och hon frusta och bjöd på fint. Avslutade med att hoppa ett litet kryss på volt. Vi bytte volt över hindret och det gick också ta tills hon blev trött, haha..

Så himla glad att de gick så bra med båda pollarna!! Slänger upp en liten halvkass bild på Ådi och söta små rullningsbilder på Cassandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0