Framtida tatueringen!

 
 
Idag kommer min vän Kai förbi. Hon ska hjälpa mig att skissa fram min nya tatuering jag ska göra framåt hösten. Vi gick i samma klass i högstadiet och jag har alltid sett upp till henne och förmågan hon har för att få ner saker på papper. Hon ritar otroligt bra och därför frågade jag just henne om hon hade tiden att hjälpa mig med denna speciella tatueringen. Vilket hon hade och har redan börjat med en första skiss som vi ska kolla på idag.
 
Tatueringen ska göras till minne av min farfar Alfred, "Pop", som gick bort förra sommaren. Och den kommer så småningom bli ett minne av alla mina nära. När skissen är klar kommer ni förstå varför!
 
Det här är början till vad som kommer slingra sig runt min vrist.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0