Fel med arkivet

Det är något fel med blogg.se's arkiv för tillfället, så man kan inte lägga upp bilder som man redan använt och så vidare.. Det vill säga inga signaturer på ett tag, hoppas ni står ut! I alla fall, var egentligen inte det jag skulle prata om.. Emma åkte precis, vi har bara suttit och snackat massa. Underbart! Nu har jag verkligen ingen aning om vad jag skall göra.. Börjar få lite småångest i och med att skolan börjar om 4 dagar, eller ja knappt ens det.. 3 dagar typ, saknar inte skolan i sig (lektioner, tidiga mornar) osv osv.. Utan mer internatlivet liksom!! Jaja, ska göra något att äta och sen funderar jag på att lägga mig och kolla en film eller något! På återseende :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0