Don't wake me up

Godkväll,
blev ingen ridtur på Pålle. Tog istället moppen och drog till min kära vän Felicia en stund. Vi satt och myste med kaffe och pratade om allt och ingenting istället. Sånt som man behöver ha mer av i vardagen, för att få den att gå runt liksom. Hon bor bara 5 km härifrån så det är inte speciellt långt, men det är sjukt drygt att köra nu framåt kvällen, höll på att smälla med ett rådjur igår när jag åkte därifrån. Hade sån tur att jag saktade ner för att det blev så dimmigt, när jag väl saktade ner så hoppade det ut ett rådjur framför mig.. Usch, vill inte tänka på det. Så hemskt med allt vilt som blir påkört.. Jaja, det var ju dock inte det jag skulle babbla om nu. Nu ska jag fixa lite ny musik till min kära telefon och sen ska jag nog fan sova, är sjukt trött. Vi hörs kanske lite senare om inte annat imorgon, pussis!
Gammal bild på mig och mina fina. ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj vilken tur du har!

Svar: Ja verkligen! :o /Mikko
bobonized.blogg.se

2012-08-07 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0