Blod svett och tårar

Dagen började bra, fick reda på lite betyg i avslutade kurser. På hästfronten var jag klar med Ridning, Häst & stallskötsel samt Ridning/körning grundkurs. Fick MVG i alla tre!! Väldigt glad tjej!!

För någon timma sedan sprang jag och min kära kompanjon cirkus 5km. Känns gött i kroppen fast än jag inte kunde ge fullt ut.. Men så är det, käka goa nektariner efteråt som fanns i matsalen! Nom nom!

Nu har vi religion och vår läxa var att ta med något som betyder Gud för en. Så jag tog med en kondom. Lite lustigt och oseriöst tyckte nog en del, men jag har en stor tanke bakom! Jag är inte konfimerad eller döpt, men makten att sätta ett liv till världen eller förhindra det är rätt stort ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0